Real Gamers – Summer Edition

Real Gamers – Summer Edition: 2014. július 05–06. | Helyszín: Hunyadi Inkubátorház

A nyári rendezvényünk valóban sokkal szervezettebb volt: külön kategóriájú és előre meghirdetett versenyeket szerveztünk, melyekre bőven akadt jelentkező. Míg az első rendezvényre 40–50-en jöttek el a játékosok közül, úgy a második alkalommal több mint 100 játékos volt jelen. A teltház fogalma itt teljes mértékben érvényesült, hiszen az utolsó székig minden hely foglalt volt. (Az épület jellege, valamint befogadó képessége miatt ekkor döntöttük el azt, hogy mindenképpen új helyszínt keresünk az elkövetkezendő rendezvényeinkre, mert itt már nem tudunk létszámilag fejlődni.) Az eseményre az ország számos pontjáról érkeztek a játékosok és a látogatók, sőt, itt már jóval magasabb volt azoknak az aránya, akik nem Kecskemétről érkeztek. Így a területi rendezvény fogalmát magunk mögött hagyva ekkor éreztük először, hogy egy olyan nagysikerű rendezvénysorozatot alkottunk, ami nem csak a helyi közösségben állja meg a helyét, hanem már az országos színvonalú és nagyságú rendezvényekkel is kezdi felvenni a versenyt.

A League of Legends versenyünkön kereken tíz csapat vett részt. Ez volt az első olyan komolyabbnak mondható eseményünk, ahol nem csupán az átlag ún. „casual” játékosok és csapatok jelentek meg, hanem már a magasabb szinteken lévők is beneveztek. A nagyobb csapatok közül nálunk versenyzett: a Death Faction Multigaming, a R0ck Solid és a Phoenix Reborn csapata is. Ez nem csoda, hiszen azon kívül, hogy több ezer RP-ért és különleges skin-ekért lehetett harcba szállni, már megjelent a készpénzes és a komolyabbnak mondható hardveres díjazás is. A mérkőzéseket természetesen itt is közvetítettük mind a helyszíni, mind pedig az online érdeklődőink számára, amiket aztán később vissza is lehetett nézni az interneten. A bajnokságok mintegy 10–12 órát vettek igénybe, amiket aztán napzártakor egy ünnepélyes eredményhirdetés és egy díjátadó követett.

Ekkor kiértékeltük a lezajlott versenyeket, és átadtuk a díjakat a dobogósok számára, valamint elindítottunk egy mára már hagyománynak mondható szokást: a dobogós csapatok számára immáron minden egyes rendezvényünkre készíttettünk egy különleges formatortát, melyet az első három helyezést elérő csapatok és játékosok fogyaszthattak el közösen, ezzel is szimbolizálva a közösségünk összetartását, elismerve a versenyzőink eredményét. Érdekességként: az első tortánkon egy Teemo figura, valamint annak gombái szerepeltek, a másodikon pedig az új, átalakított és feljavított Summoner’s Rift „Victory” felirata – természetesen mind-mind ehető alapanyagból elkészítve.

Összességében azt mondhatom, hogy ez volt az első olyan komolyabb rendezvény a Real Gamers LAN-ok történetében, mely mind a szervezésben, mind a programokban, mind pedig a résztvevői létszámban is eredményesnek mondható. Ha megnézzük a hazai – nem országos – „gamer” rendezvényeket, nem sok olyan akad, ahol ekkora hangsúlyt fektetnek az igényes helyszínre, a kulturált környezetre és a minőségi programokra. (Nálunk ráadásul a felajánlott tárgyi, in-game és egyéb támogatói nyeremények biztosan célba érnek.) Arra törekszünk, hogy egy olyan hosszú távú, jó partneri kapcsolatot építsünk ki a támogatóinkkal, ahol kölcsönösen, azaz mind a kettő fél számára kedvező gazdasági feltételeket tudjunk kialakítani. Ez az üzletpolitika abszolút meghatározó volt a következő eseményünknél…

Szólj hozzá!